رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۵۱۸۲۱
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۱
  • ۱
جزئیات سفر قلعه نویی به مشهد| از بازدید از ورزشگاه امام رضا(ع) تا جلسه ویژه با استاندار خراسان رضوی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه عضو هیئت رئیسه فدراسیون، صبح جمعه (۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳) به مشهد سفر می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از انتشار خبر قطعی شدن برگزاری مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در شهر مشهد، امیر قلعه نویی و محمدرضا ساکت به مشهد سفر می‌کنند.

سفر این دو نفر برای بررسی شرایط زمین چمن ورزشگاه امام رضا(ع)، هتلینگ شهر مشهد و وضعیت اقامتی تیم ملی صورت می‌گیرد و از امکانات و تجهیزات موجود جهت برپایی اردوی تیم ملی در این شهر دیدن می‌کنند.

براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و امین زاده مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدی در این سفر، شرایط موجود را برای قلعه نویی و ساکت تشریح خواهند کرد.

قلعه نویی همچنین قرار است جلسه ویژه‌ای را نیز با استاندار خراسان رضوی و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار کنند.

جدال تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۳ در استادیوم امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران بااقتدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
0
0
مسئولان محترم استان خراسان رضوی وشهرمشهد خواهشمندیم حتی برای تمرین هم تیم های ایران و قطر را به ورزشگاه ثامن نفرستید چون ورزشگاه ثامن وضعیت خوب و استانداردی ندارد و همچنین از نظر زیبایی و از نظر ظاهری نقص های فراوانی دارد می توان از زمین شماره ۲ ورزشگاه امام رضا که بسیار هم باکیفیت و استاندارد است برای تمرین تیم ها استفاده کرد و دیگر نیاز نیست مسافت زیادی تا منطقه شاندیز برای تمرین تیم ها اعزام شوند و برای وجه و آبروی شهرمان مشهد هم بسیار بهتر است که حتی تمرین تیم ها هم در مجموعه ورزشی آستان قدس در کنار استادیوم امام رضا برگزار شود خواهشمندیم مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهدبه خاطر وجهه و آبروی شهرمان مشهد حتما این موارد مهم را در نظر بگیرند. یاامام رضا(ع)
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->